Selasa, 29 Disember 2009

berakhirnya cuti2 sem ku...

Assalammualaikum…

Wa….lama aku x jenguk blog aku ni, hampir dua bulan kot..minta maafla ya blog..

Semester baru dah pun mula…tp aku mcm xde mood jak..asyik teringat kampung halaman yg nun jauh di sana…cee…teringat pulak pesanan anak buah aku hari di mana aku dah nak balik kampus…dia suruh aku belikan dia aiskrim..hu..ingat sabah ngan semenanjung ni mcm melintas sungai jak kot….alahai anak buah tersayang aku ni…sedih pulak bila teringat kat dia…anak buah aku ni la yg t’sgtla berani kutuk mak cik dia x cantik…(anak buah aku ni memang rabun ayam skit…kekekeke..)

Di awal sem ni kena renew niat semula…ntah dah ke mana tersimpang…otak pun dah mereng2…cuti sem baru2 ni, adalah cuti sem yg t’best bg aku…byk benda yg aku buat ngan family teutamanya ngan adik n anak buah aku…paling teruk bila mak aku marah sbb panjat pokok…(dah lama tinggalkan bakat terpendam)..hehehe…paling best ialah p’tandingan memancing antara aku ngan adik n anak buah aku…aiyo…aku asyik kena gelak jak sbb umpan aku x laku di kalangan ikan2 kat kolam dpn rmh aku tu…wkt tu aku mcm nak terjun jak tanya ikan2 tu apasal x makan umpan aku..tp jgn risau,masih ada ikan yg sudi nak tengok aku...hehehe...yg bestnya lagi semua adik beradik aku balik kampung..lama dah x jumpa semua ..mak akula yg paling gembira sekali...



Sebenarnya terlalu byk yg telah Allah kurniakan kpd aku sepanjang kehdpn ini..terutamanya wkt cuti ni…rezeki kami sekeluarga dtg melimpah2…x kiralah kebahgianke, kegembiraan ke, makanan…dan byk lagi la…bila sendiri2 aku jd risau..risau aku ngan keluarga lupa diri…takut aku terlupa dan menyombong diri dgnNya tanpa aku sedari…moga iman yg terlalu nipis ini sentiasa terpelihara dan sentiasa bertambah..

Harapan aku moga di tahun baru ni ada perubahan positif yang berlaku dlm kehidupan aku…

1 ulasan:

ninim berkata...

dah nak dekat sebulan dah sem 4