Rabu, 29 Julai 2009

???



Assalammualaikum buat warga dunia...semoga dirahmati selalu

Tanpa diduga cuti p'tghn sem diawalkan seminggu,tinggallah aku m'bilang setiap bus yang berselang seli meninggal'n kampus b'sama warganya...cee...sedihnya nak balik juga,,,2 sem,cuti seminggu aku jaga kolej....sem ni pula,up sikit aku jaga kampus...heehee..sbb kampus tu dpn rumah aku jak,bolehlah tolong jeling2..kat kolej dulu aku sorg2 jak kat rmh sem ni ada la juga teman aku...

Bahana ujian menimpa,buat kita relaks sedikit,bukan utk goyang kaki mahupun kepala nan satu..tapi mengenangkan segala dosa mahupun kesilapan yg sengaja atau tidak selama perjalan hidup...yg pasti kuarantin atau tidak,cuti atau tidak aku tetap duduk kat rumah..memerap mengalahkan wanita paling pemalu dalam dunia...kepada yg balik kampung jgn lupa bawakan aku sebiji dua rambutan atau langsat..kesian kat aku...tk kesian???

Teringat pesan kakak aku semalam...balik dr kelas,terus balik rumah..jgn merayau-rayau..mkn ubat..klu sakit terus g klinik..n....bla..bla...bla...padahal kakak aku x ckp pun aku tetap bertapa kat rumah..

Dalam keboringan yg melampau...aku pun joinlah kakak rumah aku tengok Syurga Cinta..boleh tahan la..tp aku tgk sekejap sekejap jak..

Apapun..Allah itu sentiasa bersama kita pintalah apa saja..kerna kuasaNya melebihi segala...milikNya semua yang ada..jgn malu jgn segan..Yakinlah padanya

Salam..

Tiada ulasan: