Ahad, 18 Oktober 2009

cerita merepek hari ini..

Hari ini..
Aku bangun awal..
Nak mula hari baru..
Nak mula cerita baru..

Hari ini..
Setelah sekian lama terperuk..
Akhirnya aku keluar melihat mentari..
Cahaya itu masih ada untukku..

Hari ini.
Aku keluar mencari..
Setelah satu sem x makan, menanti tom yam yang x datang2..
Akhirnya aku mengorder sendiri hari ini..

Hari ini..
Sahabat lama muncul kembali..
Setelah ghaib 5 tahun tanpa cerita..
Tapi cerita takkan berubah..
Itu yg aku pasti..

Hari ni…
Aku nak set banyak2..
Berjalan atas kaki sendiri..
Kena habiskan pengajian dgn jayanya..
Lepastu aku nak tabur bakti kat negeri sendiri..
dan bahagiakan org yang disayangi..

Hari ini..
Aku akan mencari cintaNYA..
Cinta yang semakin menyepi..
Tuhan berikanlah aku cinta…
Cinta kepadaMU yang kekal abadi..
Sakit yangku rasa biar jadi penawar dosaku..

# Dan hari ni buat sekian kalinya aku demam lagi…hehe..tu yg banyak merepek.

Tiada ulasan: