Selasa, 13 Oktober 2009

ceritaku..

aaa...aaa...aku macam dah nak muntah translate journal ni...tolong aku wahai penduduk dunia...nak tukar bahasa satu hal...nak faham istilah2 pengukuran satu hal pulak..hari ni ada 3 asgmnt kena hantar malam pulak ada test...aaa...aaaa nak jawab ape ni...

nasiblah mak kesayangan aku bg ceramah free haritu...klu tak...mak aku cakap dgn lemah lembutnya sperti diolag ni...

"begitula klu nak belajar, kalau nak senang takyah belajar...kat rumah ni...rumput semua dah tinggi...belakang rumah pun dah mcm belukar.."...itulah ayat power mak aku yg buat aku m'geleng dgn laju..penuh dgn simbolik...bukannya nak sombong2...baik aku pegang pencil,lagi comel...hehe..dulu selalunya ikut mak ngan ayah p kebun..ingat aku tak pandai kerja kebun...??..


sempat jg aku merepek di tengah kekalutan...cepat5x nak b'siap hntar asgmnt...

Tiada ulasan: