Rabu, 30 Januari 2013

Membosankan??



Aku ni sombong?? aku pun tengok cermin lama-lama....ya kot...kadang-kadang aku malas mau layan hal-hal merepek entah apa-apa...yang tiada urusan hanya suka-suka...aku ni memang sudah banyak kerja, tolong jangan tambah kerja aku lagi.....

Lepastu aku dikatakan garang pula...aku ni garang??...kadang-kadang kita perlu pandai membezakan garang dan tegas...tapi hakikatnya aku boleh menjadi garang dan sangat tegas...

last-last aku jadi sangat membosankan?? Tengok cermin lama-lama lagi...akhirnya aku sedar yang jawapannya bukan pada cermin...mungkinlah sikit...baring tengok dinding bilik...iya, memang aku ni membosankan....oh, mulai saat ini aku perlu menerima hakikat.....

hanya mereka yang mengerti dan mampu bertahan denganku yang akan faham aku macam mana....

kadang-kadang boleh menjadi terlalu lembut dan cepat sensetif....

masing-masing ada masalah sendiri, masalah peribadi............

*jujur aku sangat terasa...hohoho...

Tiada ulasan: