Sabtu, 10 Julai 2010

Tragedi awal sem...

Alhamdulillah, Allah masih memberi masa dan waktu buatku di muka bumi ini...fuh...walaupun peristiwa itu terjadi tidak sampai 5 minit namun ianya sentiasa teringat-ingat..sampai mandi tak basah, tidur x lena, makan x kenyang...huhuhu...sebuah kereta wira warna maroon hampir melanggar aku di pekan Tanjung Malim ketika melintas jalan...sebenarnya.....semuanya silap aku yang terlupa memandang ke kiri dan kanan..mujurlah abangtu sempat berhenti dalam keadaan yang mengejut..tiba-tiba aku jadi keras di tengah jalan disaksikan beberapa pasang mata....mujurlah abang tu sempat menghadiahkan senyuman, kalau tak memang aku dah nangis tengah-tengah jalan tadi...biarlah semua orang nampak kecuaianku...hu3.......aaa...aaa...aku macam nak nangis tapi untuk apa...hu3...sebab aku tekejut sangat kot...boleh pulak aku lari melintas jalan macam heroin hindustan tanpa tengok line clear ke tak...kalau abang tu x sempat berhenti tak tahulah apa yang jadi....sudahlah aku akan menyusahkan abangtu susahkan pulak kakak rumah aku...yang penting ia amat memberi kesan kepadaku....macam nak gugur jantungku nan satu ni...

Tiada ulasan: