Ahad, 3 Oktober 2010

Ampunilah dosaku..kerana ayahku tidak bersalah..

Ya Allah dgn sepenuh hati ku memohon keampunan dariMu...
aku yg semakin jauh dariMu...

Ya Allah kasihanilah ayahku..
jgnlah kiranya dia diseksa hanya keranaku yang ingkar padaMU...
aku sedar kerana kealpaan ku, aku telah menganiaya ayahku..
aku tidak dpt membayangkan saat ayahku dihukum keranaku yg selalu melakukan kesilapan...

Ya Allah..
berilah kesejahteraan buatnya di 'sana'..
sesungguhnya kasih sayangnya lah yang membuatkanku mengenaliMU dan menyayangiMU melebihinya....
ya Allah ampunilah dosa kedua ibu bapaku..
dan hindarilah aku daripada melakukan perkara yang boleh mengheret mereka ke nerakaMU...


kerana keindahan manusia terlupa, dan kerana keasyikan manusia merana..sesungguhnya manusia itu insan yang mudah terpesona..ampunilah kami...dan peliharalah hati2 kami agar tidak berpaling dariMU......

Tiada ulasan: