Ahad, 31 Oktober 2010

kursus kahwin


tetetetet....hanpone ku berbunyi (bukan bunyi sebenar)..

"hello"...ohohoho my sis (bos number 2) is calling...lama tidak bersembang dengan kakak aku yang sot2 ni...bual punya bual..timbullah pulak cerita pasal kawen..

"eh..ko sudah ambek kursus kahwinkah?"...

hahahahahha...berderai ketawaku...apa punya soalanlah kakak aku ni...

"eh..buat apa, bukannya mau kawen besok pun..umur masih muda la bos...lama lagi"...haritu bukan main lagi kritik aku bila cerita pasal cinta dgn mak...kali ni tiba2 pulak suruh ambek kursus kawen....buang tabiat apa...

"ha...gelak kau ya...aku taulah kau belum mau kawen, sebab tiada yang mau..."....amboi ayat hujung tu aku rasa aku tidak sebut pun...hu..kalau mengkritik aku, memang dia ni lah yang yang nombor satu, sama taraf dengan abang aku yang kedua..."aku mau nasihat ja, jangan jadi macam kami...dulu bila orang sebut pasal kursus kahwin, bukan main geli hati lagi...sekarang, kami pula yang kena gelak...baru sibuk mau ikut kursus kawen"....ooooooooo....begiru ceritanya rupanyaaaa....

sian...hehehehe..dulu kakak2 aku ni sebut pasal cinta pun gelak...sekarang bila sudah jumpa pasangan masing2..terus kepada matlamat...kahwinlah...tapi satu persedian pun tiada...sbb x pernah terfikir pun nak becinta dulu...but, i'm proud with them.......bila sudah bersedia, baru buka borang, sdh jumpa, kenal kejap n terus kpd matlamat....senang ja...x payah mau serabut awal2...kan...kan..kan...

tapi...perlukah ambek sekarang kursus kahwin tu ya?...macam malas pulak...tunggulah hujung2 sem sikit....heeeeeeeeeeee...

Tiada ulasan: