Rabu, 20 Oktober 2010

secoret rasa

hmmmm...kehilangannya di cari...
namun hanya dalam hati...
yang penting aku tetap di sini dan berdiri...
kerana antaranya ada cerita yang menarik hati...
bukan dicari tapi ia hadir sendiri...

entah apa yg membuat aku terus berdiri...
walau kiri kanan mula meragui...
bukan keyakinan kepadanya...tapi kepada yang Maha Esa...
walau apa yg berlaku ia pasti ada hikmahnya..
dia x menjanjikan indah yang sekadar fantasi, tapi realiti yang penuh berliku..
sebagai persiapan diri untuk insan yang bergelar hamba Allah..

dan kali ini aku pasti dengan hati...
cukup sekadar aku mengenali dan seterusnya terpulang pada DIA...
bukan pasti dengan keindahan yang dicipta sendiri, tapi pada pada erti qada dan qadarNYA...
semoga Allah memberi jalan yang diredhai...
ku redha jalannya terus sunyi begini, dan yang hanya tahu antara aku dan Dia...
sebab ada batasan yang perlu dijaga..
dan bonus buatnya yang memahami...

memesaniku yang berhenti untuk melaksanakan tanggungjawab sebelum menerima tanggungjawb seterusnya pada masa dan waktu yang telah ditetapkan...soal hati terserah padaNYA...dan kita hanya mampu berusaha dan bersedia dengan apa sahaja ketentuanNYA

'perhentian ini untuk mencari Cinta dan redha NYA...selain mematangkan diri...semoga ada cerita buat kami pada masa akan datang'...semoga bertemu lagi...

Tiada ulasan: