Sabtu, 23 November 2013

Kemaafan yang tertangguh

Aku mungkin akan memaafkanmu, tapi bukan tika dan saat ini...sakitnya, hanya Allah yang tahu, tempat sepenuhnya hati mengadu...hanya Dia yang mengetahui dan memahami...

Ya Allah berikanlah hamba Mu ini kekuatan berhadapan dengan kesakitan....satu hari kau kan merasai sakitnya ibarat ditikam seribu kali bila kau sendiri yang merasai....

kalau ikut dialog biasa aku, memang lebur kau kena hambur...

Aku takkan maafkan kau sampai bila-bila pun, sampai tengok muka kau pun aku tidak mau....aku serahkan kau sepenuhnya kepada Allah, bukan tugas ku untuk menghukum dan memberi pelajaran untukmu....biar kita hidup dengan dunia masing-masing, kau tolong jangan kacau aku...ko ni, lebih teruk dari hantu zombi yang makan orang.....mungkin zombi pun tidak mau makan kau, kalau dia tau ko buat apaa....

Arggghhhh....apala aku perlu buat ni berhadapan manusia gila ni....

2 ulasan:

CHE ROSSLI berkata...

sunyi je blog. Tak terupdate ke. Jom ke blog saya untuk berjimat dgn simkad

Unknown berkata...

Индивидуалки Проститутки Киева для секса и минета без резинки. Почему? А я вам пример уже привел. Сосите глубже.