Sabtu, 5 September 2009

katakan tidak kepada sakit..



berhari-hari aku menidakkan yg aku sakit,yg x tahula d mana puncanya.. aku paksa diri siapkan assignment..sampai otak jadi hang,tangan jd kaku,diri b'serabut..dgn org kiri kanan yg selalu menekan itu dan ini,aku dah x larat pun assignment juga yg d tanya...aaaa...aaaa..dan sampai ke kemuncaknya..dlm t'kejar2 m'hantar assignment,dgn otak yg kosong aku ikut langkah kaki ke suatu tempat,malangnya aku t'lambat 5 minit dan aku d tolak begitu sahaja..betapa b'susah payahnya aku ke sana sampai dah nak terlentang atas jalan raya...sabar2..

dan akhirnya...sampai kat rumah,siapkan apa yg patut..malam tu dgn rela hatinya aku tinggalkan semua assignment,sebab diriku lebih berharga...ceee..makan ubat beberapa biji...dan aku terus x sedarkan diri,hilang ingatan seketika tentang assignment....kononnya nak bgn mlm sikit,tp bila nak angkat tgn pun dah x larat...aku pun teruskan jela usaha murniku untuk menjaga diri yg berharga(hehe)hinggala ke sahur...bila dah bgn,baru ok sikit...kena juga bersedia kerana hari esok ada 1000 satu perkara lagi yg menanti...dan aku kena menghadapinya...Ya Allah tabahkan la hatiku...

Tiada ulasan: