Selasa, 29 Januari 2013

Kerja, kerja

(Penulisan gaya sabahan) hehe



Waaa....esok keja, baju belum iron lagi...malasnya perasaanku di malam hari ni. Kerja betimbun tapi satu dua benda ja boleh buat. Elektrik di office masih belum ok. Entahlah SESB ni...berbulan-bulan kami datang melawat di pejabat mahupun di telefon tapi sampai sekarang belum ada tindakan. kan aku pegi sambung wayar utama sendiri ada yang meletup satu Bukit Garam....hohoho...(saya hanya bergurau sila jangan ambil tindakan)...

Minggu depan kursus lagi......jauh pula tu, enam jam perjalan menaiki kenderaan empat roda baru sampai...penat kursus 3 hari minggu lalu pun belum hilang lagi...ni masuk lagi tender baru untuk office....ah, aku pun mulalah berangan kalaulah aku hanya seorang tukang sapu, tiada kursus...meeting pun teramat amatlah kurang....Wahai diri, sila jangan malas-malas....dan terima lah hakikat...

Secara belum rasminya aku kini boleh menjadi trainer untuk program 1 citizen di bawah CBC...belum rasmi sebab masih belum boleh buka portal untuk student...tambah lagi satu kerja...anggapla kerjamu satu kebajikan, jadikan ia kebajikan...iya, kena setting niat untuk menyebarkan ilmu...hehehe...sungguh bersemangat ya di situ....

oklah aku ingin mengakhiri repekanku di malam hari...selamat malam blog...:)

Tiada ulasan: