Rabu, 17 Jun 2009



Assalammualaikum...ding...ding...ding..

Bosannya duduk memerap d rumah..dah lah sorang2 jak...nasib ada kucing tersayang walaupun mnyakitkan hati.Satu2nya kawan aku(adik bongsu aku) ke sekolah pulak,puas aku pujuk supaya jgn sekolah...tp adik aku ni 200x beza dgn aku.Mak dan kakak aku belum balik,abg udin aku pulak membuta dr tgh hari td...rindu pulak nak buat assingmnt..hehehe satu penipuan telah berlaku..

2 hari yg lalu kerana kebosanan yg teramat aku telah menyelongkar almari buku rumah yg ntah berapa abad dah bertapak d ruang tamu kami...maka aku pun terjumpalah sebuah kitab yg telah arwah ayah aku beli beberapa tahun lalu,,tajuknya Fiqh Islam.Rasa macam lama dah aku tak baca buku,,banyak benda dah yg aku lupa..patutlah otak pun dah mereng skit..

oklah nak tengok soal hati dulu...

1 ulasan:

handhalah ibnu kamil berkata...

salmah2.


hehehe.

membaca jambatan ilmu.