Rabu, 19 Ogos 2009

aku terlupa!!

Dalam kesibukan ku join program sana,program sini....aku terlupa ada org yg berkecik hati dgnku...aku hanya sedar bila sorang2 dah tak kontak aku lagi..dua org kakak yg setiap selang sehari telefon aku kini menyepi diri..d tambah lagi bila aku buat keputusan tak balik kmpg...Abang aku yg suka membuli aku pun,sdh mula senyap di hujung talian...mak aku apatah lagi...klu blog aku ni manusia mesti dia pun merajuk..kan..kan..kan..

Bila dah relax2 skit barulah aku ada masa nak telefon sorg2...adakah aku terlambat??...hehe..aku tau marah tahap gaban sekali pun diorg kat aku,diorg tetap juga layan aku..kepada abang udinku yg paling hensem(kononla) sory byk2,tak dpt pegi konvo..aku janji kawen ko nnt,aku akan urus semuanya...

Tapi memang betullah...sepanjang 3 minggu ni aku sibuk memanjang dgn program n asgmnt..paling memenatkan bila setiap habis progrm aku kena basuh 2 baldi pakaian aku...ikutkan hati aku pijak2 jak,mcm kat korea tu..tp x sampai hati pulak kesian baju aku..

akhir sekali,Selamat berpuasa kepada semua...bulan puasa adalah bulan yg paling baayk bagi aku kenangan pahit dan manis sepanjang aku hidup kat dunia ni...ciptalah kenangan terindah di sepanjang bulan ramadhan ini,kerana kita pasti akan sentiasa merinduinya dan menanti-nanti kehadirannya setiap tahun..tika kau sujud pada Nya,kau akan temui hikmah pd setiap kehidupan yg kau lalui..Ahlas Wasahlan ya Ramadhan...

2 ulasan:

RUBY berkata...

owhhh..patut la nk cntact b pon da x smpat...huh!!

ninim berkata...

hahaha..kim salam sama abg uding ngko ya..hahaha( gelak gatal )