Ahad, 19 September 2010

rokok dan rokok

masuk kali ni entah kali keberapa aku demam hanya kerana rokok..sya mewakili orang awam di luar sana........tolonglah jangan merokok di khalayak ramai, kerana anda tengah mendera orang lain di luar sana yg tidak langsung berkaitan dengan rokok....lagi2 macam aku ni...alergik tersangat2 dengan asap rokok...

hari ni untuk kesian kalinya, tekak aku sakit lagi kerana terhidu asap rokok...aaaa...bencinya...bukan aku yg merokok, napa aku yg kena...sejak dua tiga empat menjak ni...mesti akan sakit kalau keluar rumah sbb tu lah...bila kuar rumah mesti terhidu asap rokok, tonsil pun bengkak...dan demam bermula..kalau hr2 mcm ni baik aku bekurung dalam rumah jak...nasiblah abg2 aku x akan merokok di dalam rumah...pandai cr line yg bebas dr masyarakat yg menjaga kesihatan...hu3...peringatan bagi c perokok...p lah merokok jauh2 sikit dr masyarakat....dalam hutan ka...dalam tandas ka...kasihanilah kami ni...hu3

Tiada ulasan: