Khamis, 10 Februari 2011

Semakin hari semakin huru hara

Adoihai apakah yang sedang berlaku ni....rasanya aku sudah berlari mengejar masa yang terlalu pantas, namun, segalanya terlalu pantas berubah hinggalah hari-hariku jadi huru hara.. Kena tukar plan bin perancangan hari-hari....sekejap2 ada satu benda baru yang berlaku..perancangan dah sebulan dibuat kena ubah pula dalam sehari..aku pun boleh jadi merengla macam ni...waktu ni la aku praktis tabiat suka buat kerja last minuteku tu...hehehe..kata orang, orang suka buat kerja last minute ni adalah seorang yang berkebolehan untuk melaksanakan tugasan secara ad hoc..yalah tu....tengok dan lihat jak la.....

sekarang ni tengah tunggu majlis tertinggi UPSI untuk tarikh praktikum...sepatutnya mula bulan sembilan, tapi dengarla pula ura menyatakan yang praktikum diawalkan p bulan 5...x sempat aku nak benafas lepas exam dah bekejar ke sekolah pula...dan kalau betul, kena fikirkan benda lain pula..yang pasti beraya kali ketiga la aku di sini..pulun habis 3 semester untuk setahun ni.....semoga Allah tetap menguatkan hati2 kita dalam perjuangan ini.

1 ulasan:

张康文 berkata...

boleh pergi forum di myupsi (akademik dan hal-hal berkaitan)untuk beri komen. kami sudah beri komen di sana.