Sabtu, 16 Februari 2013

Pelik

Perangai yang mungkin dikategorikan sebagai pelik...
Suka buka peti ais tanpa tujuan...tiba-tiba ja berdiri depan pintu peti ais, buka, tengok2, dan tutup semula tanpa apa-apa tujuan...kadang-kadang aku pun rasa pelik dengan diriku...entah apa yang ada dalam peti ais tu....sekejap-sekejap buka, macam ada emas pula kan...

Dulu waktu belajar, seorang junior ada tegur aku pasal hal ni...
" Hai na...ni berapa kali sudah kakak buka tu peti ais, aku rasa baik kakak bawalah masuk bilik, ataupun tinggal ja depan pintu peti ais..."

Dulu ada catatan yang aku tulis bahawasannya aku telah jatuh cinta dengan peti ais, setiap setengah jam buka peti ais...hahaha...memang angau gila2...

Ada orang kata perangai ni sama dengan buka FB...buka FB, tengok2 kejap, lepas tu keluarla....kan...kan...:)

Tiada ulasan: