Khamis, 12 Mac 2009

Di saat aku tension..


setelah beberapa hari tak menjenguk diari bergerak aku ni akhirnya ada juga masa aku di tengah ketensionan menyiapkan assignment yang berlambak-lambak bagai laporan kes baai polis.Tapi Alhamdulillah...dah hampir selesai...cuma kurangkan tidur dan berbual je...and mengkhayal.


Dalam menyiapkan assignment yang berlambak,terjadila kisah menyayat hati dalam kehidupanku di kampus comel ini....aku jatuh dengan kepala yang terhempas ke bucu almari...waku bangun subuh haritu tiba-tiba kaki jadi kejang,tanpa sempat berpaut kat mana-mana aku pun jatuh macam nangka busuk .Firsttu tak rasa sangat sakitnya,bila terasa kepala berdarah barulah rasa sakit sikit2....nak tahu aku buat apa...tidurla balik...


Lama juga aku jadi bengong seketika...asyik baring je nak menaip pun tak dapat,pening punya pasal.Lepastu menangis macam budak-budak tak dapat aiskrim...nasibla Allah telah kurniakan aku kawan2 yang baik hati.Terima kasih buat Ayu,Aini and Ain yang sudi menjenguk aku..siap bawa makanan lagi.Benarla kata orang Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.Memang tak makan la aku kalau Aini tak bawa makanan haritu..


Sejak haritu asal sentuh je bekas luka kat kepala aku,aku mesti teringat assignment aku...teringat,lain kali jangan buat last minit..padan dengan muka sendiri.

Tiada ulasan: