Selasa, 21 April 2009

pak cik abu n mak cik aini..

Entry khas utk pak cik abu and mak cik aini..

Utk pak cik abu

#Terima kasih-sebab sudi juga bg aku award,masuk ni dah dua award ko bg aku..walaupn blog ku ni ndala semeriah blog d sana..kesian aini ko panggil dia mak cik..tapi mmg aku akui jg dia sdh lama berkecimpung sebagai mak cik yg garang...hehe...terumpat pula..aini jgn marah..

#tapi klu nda silap,ko pun sama juga dgn c aini kan?..sdh lama jd pak cik yg garang..so sedar2 lah diri anda...sebagai pak cik kpd anak2 buah kesayangan..

utk mak cik aini

#terima la kenyataan yg hang dah jd mak cik kpd 16 anak buah...

#lagi satu,sekali jak hang membebel...mmg betul dan sahih andalah seorang mak cik..


dgn itu aku sebagai mak cik juga...tp mak cik yg cutelah(jgn jeles) aku nak bagi award ni kat pakcik abu and mak cik aini..

jeng...jeng...jeng...

award pakcik abu...


award utk mak cik aini pulak...


sekian...

2 ulasan:

handhalah ibnu kamil berkata...

oit cik sal.

nak kena makan neh.

hahaha.

mot-sal berkata...

tak baik marah2 pak cik...