Rabu, 28 Oktober 2009

gambar khas untuk budak bnk-empathy batch

Alhamulillah akhirnya siap juga gambar bdk2 bnk ni..gambar ni aku buat dr awal sem lagi..panjg ceritanya..

firsttu saja nak belajar photoshop,adalah bbrp gambar p'cubaan yg aku buat..lama2 terfikir nak buat yg lebih besar..akhirnya aku ambekla gambar wajah2 bnk utk dicantumkan semua..sbenrnya aku saja nak belatih nak cut gambar tu..aku buat bila letih bt asgmnt..wkt2 borink..

cabaran nak siapkan gambar ni mmg byk..aku terpaksa menjelajah friendster, facebook, minta ngan org la,yg aku curi dr empati batch pun ada jg..sebenrnya aku x ada simpan gmbr bdk lelaki kelas empati..adalah sikit,gmbr2 program yg pernah aku ikut..lepastu aku pun curilah dr friendster org kelas kita..jenuh buka page semua..

gambar lain yg payah nak dpt..gmbr chun,radhia ngan izuani...ni sampai ngan org pun x dpt..nmpknya aku kena b'gambar lebih byk ngan diorg...hehe..bila dah hbs bt semua..adalah pulak org kelas yg xda dlm gambartu..korang tolong cari boleh..?boleh lagi klu nak tambah, tp x dpt dikesan..ha...ada lagi gambar yg hampir tertinggal..dah brp kali aku kira jumlah bdk lelaki dlm gmbrtu..tp jumpa 19 je...sapa lg satu ni???lama juga aku cr..rupanya gmbr wan yg xde..akhirnya jumpa la jugak..


hari ni bersamaan 28 .10.2009 akhirnya siap jugala benda ni..minta maaf pd yg xda gambar..tapi klu dpt dikesan masih boleh d tambah..ikut kerajinan ye..


2 ulasan:

ninim berkata...

tq..gambar aku ada

arabella grace berkata...

owh! aku yang comei berada di bawah sekali sebelah kanan tepiiiii sekali! wahhhhhhhhhhh comeiiinya!!! anak sapa tuuuuuuuuu kih3