Selasa, 6 Oktober 2009

sebuah perenggan yg merepek..




'Aku nak balik,bila la boleh balik ni...aku nak lari jauh,biar x yg mencari,biar tiada lagi yang memandangku mcm penjenayah dunia yang paling dikehendaki..biar semua terhenti di sini, tiada lagi cerita seterusnya..tiada lagi kesilapan yang berulang...dan aku tak perlu lagi menyakitkan orang lain..aku keliru...aku keliru bila dipersalahkan...aku STRESS..aku mohon supaya DIA memadam semua kenangan,biar hidup seperti asal..aku nak balik jumpa mak aku,makan dgn kakak aku,gaduh dgn adik dan abang aku..buli kucing aku...aaa...tolongla aku nak balik...haha..betulkan aku telah merepek sepanjang 1 perenggan..yg penting tak lama lagi aku dah boleh balik kampung....pengorbanan itu penting utk diri dan org lain,yg penting kita tau alasan kita...sekian...'

5 ulasan:

kaunselorkite berkata...

Lari lah...
tinggalkan segala-galanya...
hanya itu yang kau tau buat...

arabella grace berkata...

sama laaa kita kak sal kuat merapekkk...

mot-sal berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
arabella grace berkata...

takutnyaaa aku tgk keadaan korang duaaa neyyy..huhuhu...
tak per laaa utk kak sal su ada sesuatu...yang ingin di katakannn..

“kamu tidak perlu takut untuk jatuh,
kerana hanya orang yang pernah jatuh,
tahu bagaimana untuk bangun”

mot-sal berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.