Ahad, 11 Oktober 2009

geng pengembaraan bermula..

hehe...edisi terbaru..aku keluar dari liputan upsi selama 2 hari 1 mlm ke satu kawasan untuk mencari ketenangan..bersama...adlh sorang budak sengaltu..

cite lebih lanjut ade kat blog dier..best sangat dapat jumpa tok dan wan baru..di tengah kerinduan dengan mak dan ayah aku..akhirnya aku temui kasih sayang itu di sini...dikala aku dilanda masalah yg datang bertimpah-timpa, kasih sayang diorang membuatkan aku terfikir sesuatu, masih banyak benda penting yang perlu difikirkan berbanding masalah2 yg memenatkan ni..aaa...sedih pulak..teringat kat mak dan arwah ayah aku..

bersama budak sengaltu..aku melantak beberapa biji durian dan rambutan sampai demam2..yg bestnya opah siap bukakan kulit manggis utk aku...hehe..jgn jeles..malamnya keluarga haikal datang...haikal yg romantik,siap suapkan keropok kat aku lagi..erti kata lain aku dgn budak pelik tu hanya buka mulut je sepanjang menumpang kasih kat rumah atuk...

sedihnya bila dah nak balik tanjung Malim....atuk siap kirimkan kitorg 10 ringgit seorg...TAPI, malangnya...sekali lagi budak pelik tu buat sesuatu perkara yg ganjil lg ajaib...boleh pulak dier beli kereta mainan utk aku ngan dirinya...dahlah tak boleh naik, buat sup pun tak kenyang...

apapun...terima kasih kat atuk and opah...dan buat budak sengal tu juga...sebab waktu aku 'jatuh' dia yg banyak bagi aku semangat untuk terus meneruskan kehidupan seperti biasa..walaupun kiri kanan dah menyalahkan aku...dia tetap ada di sisi...thank u su...walaupun adakalanya kata2 dier tu tak boleh pakai juga...hehe..jgn la marah pompuan oi...

Hidup adalah perjuangan

Tiada ulasan: