Jumaat, 16 Oktober 2009

semoga Allah memberi khabar gembira buat mereka..

Dua hari ni, aku telah menjalankan aktiviti 'penghantaran orang' ke stesen bas Tanjung Malim..tit...tit...dalam masa setengah jam aku dah sampai stesen bus, barulah aku belek seluruh badan, tengok klu pakaian mencukupi..tgk cermin pun tak sempat..Alhamdulillah semua mencukupi, cuma sedih kedua-duanya hanya sempat ku lihat dr jauh...dan dua-duanya kes yg sama..aku pulak yg nak menangis..pengalaman itu membuatkan kita lbih faham akan situasi org di sekitar kita..

buat kwn2 semua doakanlah agar Allah memberi khabar gembira bagi mereka berdua juga seluruh keluarga mereka..doakanlah yang terbaik bagi insan yg mereka sayangi..biarlah diorang tau yang kita masih ada di samping mereka..jgn di tambah beban yg ada..fahamila mereka..fahamila mreka..ish..ish sedih pulak..kenapa harus dibatukan hati tika ini, bila ia amat memerlukan kita..aku merayu buat kesian kali..aku merayu dengan sepenuh hati...

# kes masih dirahsiahkan...xxda kebenaran dari pihak yang berkenaan..cuma doakan yang terbaik bagi mreka...terima kasih semua..

Tiada ulasan: